Το κείμενο που μοιράστηκε:
«Συν Αθηνά και χείρα κίνει...»
Συμμαθητές και Συμμαθήτριες καλή μας χρονιά!
Η ευχή μας όμως αυτή φαίνεται πως για άλλη μια φορά θα αποδειχθεί ένα κακόγουστο ανέκδοτο, γιατί η καλή χρονιά δεν γίνεται μόνο με αγιασμούς και προσευχές.
Δεν είναι δυνατόν να ασχολούμαστε με θρησκευτικές τελετές και να σπαταλάμε χρόνο και χρήματα κάνοντας Ορθόδοξη Χριστιανική Προπαγάνδα (θρησκευτικά) την στιγμή μάλιστα που υπάρχει μεγάλη υποχρηματοδότηση στον τομέα της παιδείας. Είναι εντελώς απαράδεκτο το σχολείο μας να προσφέρει την, μέχρι πρότινος υποχρεωτική, επιλογή των θρησκευτικών ενώ δεν υπάρχει μάθημα σεξουαλικής αγωγής μονό και μόνο επειδή το έχει αποκηρύξει η Ελληνική εκκλησία.
Ίσως οι αρμόδιοι δεν θα έπρεπε να εκπλήσσονται που δεν ξέρουμε τι σημαίνει «ψεγάδι» ή «παρωχημένος».
Σαν να μην έφταναν όμως αυτά, οι αρμόδιοι που πέρυσι μας έκοψαν τις εκδρομές επειδή ήμασταν «κακά παιδιά» και κάναμε καταλήψεις δεν φάνηκαν να ενδιαφέρονται καθόλου για τις χαμένες ώρες λόγω «εκκλησιασμών» και θρησκευτικών εορτών.
Όχι άλλη κοροϊδία! Ο καθένας μας έχει το δικαίωμα μιας υψηλού επιπέδου δημόσιας δωρεάν εκπαίδευσης χωρίς θρησκευτικές επιβαρύνσεις και καπελώματα.
Εμείς, το Δίκτυο Αυτόνομων ΜΑθητικών Σχημάτων (ΔΑΜΑΣ), ζητάμε:
· Αύξηση των δαπανών για την παιδεία στο 5% του ΑΕΠ όπως είχε δεσμευτεί το 2004 η Νέα Δημοκρατία.
· Αντικατάσταση των θρησκευτικών με το μάθημα της θρησκειολογίας.
· Άμεση κατάργηση των εκκλησιασμών και όλων των θρησκευτικών τελετών στα σχολεία.
www.damas.gr
1 σχόλιο:
Ως εκπαιδευτικός θα συμβούλευα τους μαθητές και τις μαθήτριες να απέχουν επιλεκτικά και μαζικά από το μάθημα των Θρησκευτικών και, εννοείται, από κάθε ομαδικό εκκλησιασμό.
Να φροντίσουν όμως να μην χάνουν ούτε μια ώρα από τα υπόλοιπα μαθήματα, ακόμα κι έτσι όπως γίνονται υποβαθμισμένα μερικά. Δεν θα έχουν άλλη ευκαιρία να συμπληρώσουν αυτές τις γνώσεις και ο ανταγωνισμός στις μετασχολικές σπουδές και στο επάγγελμα είναι πολύ μεγάλος, ιδίως για όσους αποφασίσουν να ξανοιχτούν σε Ευρώπη, Αμερική. Την άγνοια και την ελλιπή παιδεία δεν την αντιλαμβάνεται αυτός που την έχει αλλά ο τρίτος που ακούει ή βλέπει!
Δημοσίευση σχολίου